.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی: تخریب دولتمردان خلاف امنیت ملی است

محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت پیروزی در انتخابات آتی فاصله موجود بین دولت و روحانیت را از بین خواهم برد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رضایی در جریان سفر خود به شیراز در حاشیه دیدار خود با آیت الله سید علی اصغر دستغیب در جمع خبرنگاران افزود: روحانیت اسلام واقعی را حفظ و در مقابل عقاید انحرافی نیز ایستادگی کرده است.

وی گفت: روحانیت ارکان اصلی جامعه محسوب می شود از این رو در صورت پیروزی در صحنه انتخابات فاصله های پیش آمده بین روحانیت و دولت را از بین خواهم برد.

این کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص مناظره شب گذشته خود با محمود احمدی نژاد نیز بیان کرد: اعتقاد اصلی من بر این است که احمدی نژاد با آمار بازی می کند، احمدی نژاد از آمار نقطه به نقطه برای نشان دادن کاهش تورم استفاده می کند در صورتی که آمار اصلی تورم 25 درصد است و این آمار نیز در بین مردم به خوبی درک می شود.

فدرالیسم اقتصادی توسعه اقتصاد را تسریع می کند

وی با اشاره به مسئله فدرالیسم اقتصادی نیز بیان کرد: توسعه اقتصادی ایران با سرعت 40 کیلومتر در ساعت صورت می گیرد در حالی که دنیا با سرعتی بیش از 100 کیلومتر در حال طی این مسیر توسعه است از این رو بحث فدرالیسم اقتصادی را مطرح کردیم تا در سرعت بخشیدن به تصمیمات اقتصادی کمک کنیم.

رضایی عنوان کرد: در حال حاضر کشور با مشکل تصمیم گیری اقتصادی مواجه شده از این رو اگر مسائل اقتصادی هر استانی مثل فارس در خود استان پیگیری شود به طور یقین زودتر به نتیجه می رسیم.

این کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به عدم رشد شاخص سرمایه گذاری در کشور نیز بیان کرد: مهمترین شاخصه اقتصادی رشد سرمایه گذاری است که در چهار سال گذشته به جای رسیدن به 12 درصد به چهار درصد رسیده که چنانچه این روند ادامه یابد به طور یقین با مشکلات فراوانی مواجه خواهیم شد.

تخریب دولتمردان امنیت ملی را به خطر می اندازد

این کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه تخریب دولتمردان امنیت ملی را با خطر مواجه می کند، افزود: یکی از موارد مورد توجه، انسجام اجتماعی بوده که در برخی صحبتها، دولتمردان و استراتژیهای نظام تخریب می شود که این حرکت بر خلاف امنیت ملی به شمار می رود و می تواند ابعاد امنیت را به خطر اندازد.

رضایی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سئوال که عنوان شد "آیا در صورت پیروزی در انتخابات از نیروهای نظامی در کابینه استفاده می کنید"، گفت: عقیده من استفاده از شایستگان است و هرکسی که توانایی و شایستگی بیشتری داشته باشد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.